Vastaan Marian haasteeseen. 6 omituisuutta minussa:

1. Joidenkin mielestä on omituinen yhdistelmä harrastaa sekä vanhoja autoja että nukkekoteja.

2. Kesät kuluu retkeillen ympäri suomea, joko minun punaisella 2cv.llä tai isännän harmaalla vanhuspakulla. Yöt nukutaan autossa tai nutikassa, ruoka
tehdään nuotiolla. Oma poika palkataan kissavahdiksi ja maksetaan itsemme kipeiksi, kenelläkään ei taatusti ole yhtä kallista kissavahtia.

3. Hävitän tavaroita. Muistan hyvin kuinka olen miettinyt, että tämä täytyy säilyttää ja laittaa hyvään talteen tulevan varalle, muistan myös mihin
olen aikonut tavaran laittaa .. myöhemmin se löytyykin toisesta paikasta ja muistan että olinkin vaihtanut ajatusta tavaran tärkeydestä ja jättänyt sen vain siihen hyllyn reunalle, tms. Olen todella hajamielinen!

4. Minulla on outo huumorintaju, yleensä nauran ihan eri jutuille kuin muut ja kun vauhtiin on päässyt, ei siitä meinaa tulla loppua.

5. Kun olen yksin kotona jätän nukkumaan mennessä valoja päälle ja yöllä herään sammuttelemaan niitä, koska tuntuu typerältä nukkua valot
päällä.

6. Meillä on siis neljä (4) kissaa ja isäntä on vielä omituisempi ;)

Haastan sinut, jota ei vielä ole haastettu ja joka just nyt luet tätä juttua ... ota haaste vastaan ja ilmoita minullekin kun olet listannut omasi, ok?